tisdag 7 april 2009

Påskveckan är här!

Nu är det påskvecka och det betyder att H & H kommer på besök!! De kommer ner på onsdag kväll och stannar tills på tisdag nästa vecka, underbart! De kommer nog att bli förvånade över hur mycket som har hänt både med Alex och huset...även om jag har skickat bilder för att hålla dem uppdaterade om läget.

I helgen la Per och Pappa golv på övervåningen...så nu har vi även en övervåning! Härligt! De kämpade på medan jag och mamma skötte markservice och Alex efter bästa förmåga. I går monterades fönstren och jag känner mig jättenöjd, plötsligt känns det ännu mer som ett riktigt hus. Den här veckan kommer rörmokaren och börjar dra lite rör och Per ska fortsätta med diverse jobb både inom- och utomhus. Förhoppningsvis kommer plåtslagaren och fixar rändaler, hängrännor, stuprör mm också. Det var en komprimerad liten update... :)
Här kommer lite bilder
Vardagsrum och master bedroom :)
Finaste killarna!
Vardagsrum övervåning (mot framsidan)
Jag testar köket...i min nya parkas från bubbleroom (för de som är intressserade...)
Vardagsrum/kök (utgång mot altan baksida)

1 kommentar:

ed sa...

Hej Jenny! Wow vad det händer grejer! Vad fina ni är på bilderna!! Gillar din parkas, tycker dom är supersnygga :D
Ha det bra och hälsa familjen!
Kram Lise