torsdag 15 maj 2008

Sommarfest och Öland...

Ikväll bli det sommarfest här på jobbet. Vi har bjudit in både kunder och partners så det kommer säkert att bli en jättetrevlig kväll. Vi startar festen på kontoret och åker sedan ut till Evedal för att äta grillbuffé!



Imorgon har jag och Per tagit semester och ska åka över till Öland. Har svår Ölandsabstinens just nu! Har inte varit där på flera veckor....och denna underbara tiden vill man inte missa! Det är så otroligt vackert med alla syrener, gullvivor och orchidéer. Hoppas att vädret blir hyfsat bara. I Glömminge finns ett nice krukmakeri där jag har spanat in ett par fina saker som skulle passa finfint på Slåtterbo. Just nu verkar det inte funka att ta bilder därifrån så därför lägger jag bara upp länken så länge. www.alsens.nu

Ha en riktigt skön helg! Lägger ut bilder från Ölandshelgen på söndag...förhoppningsvis.

1 kommentar:

ed sa...

Hej girl! Idag mår jag riktigt bra trots whiskeyn igår hehe. Tur jag åkte med dig hem, annars hade det nog inte varit lika roligt idag... En del är tydligen ganska bakis hehe.
Ha en riktigt skön helg på Öland så hörs vi!
Kram och hälsa P!