onsdag 9 april 2008

Förkyld...

Har varit lite småförkyld sedan i söndags, men igår eftermiddag slog det till på allvar. Är hemma från jobbet och försöker kurera mig....tråkigt och drygt! Det är jobbigt att ligga i sängen när man inte kan andas, så det får bli lite pyssel med bloggen.
Igår eftermiddag kom i alla fall M ut och hjälpte mig att plantera min nya Clematis. Har stora förhoppningar om att den ska växa massor och blomma hela våren och sommaren, hoppas! Litar verkligen på M när det gäller växter, hon är så himla duktig! Skönt att ha någon som man kan lära sig av...så kanske jag undviker lite misstag.
Surfade runt lite på http://www.systerlycklig.se/, de har märket http://www.greengate.dk/ som jag verkligen gillar. Funderar på att beställa några fina koppar och en vaxduk därifrån. Var även inne och insirerades av alla fina saker på www.potterybarn.com/.



Kaffekopp från Greengate som väcker "habegär" hos mig



Tänk er en en stor veranda i Countystyle med dessa...



...och en stor terass med de här!

Inga kommentarer: