torsdag 3 april 2008

Skor och växthus...

Idag när jag kom till jobbet låg det ett berg av post och papper på mitt skrivbord. Tog ett litet tag att organisera upp, men vid lunch var jag klar. Per åkte hem till Titti på lunchen så jag tog en sväng ner til stan! Köpte två par nya skor på DinSko. Ett par svarta ballerina med peeptooe (Stavas det så??) och ett par svarta sandaler med kilklack i trä. Nu måste det bli vår på riktigt så att jag kan börja använda dem! Står inte ut en dag till i min svarta läderstövlar. Nu till något annat....På vår södergavel har vi ett gammalt växthus som jag har tänkt göra iordning till en mysig liten oas. Har lovat M att bjuda henne på fika där när det är klart. När vi flyttade in i huset var växthuset helt igenväxt och fult men nu är det rensat och dax att börja lägga plattor. Tack för att du står ut med alla projekt som du måste hjälpa till med Per!! Har inte helt planerat vad jag ska ha där inne men det blir åtminstone luktärtor (de är redan 20-30 com höga) och ett par söta stolar från Rum Interiör (http://www.ruminterior.se/) Här kommer lite bilder på Växthuset och stolarna






Till helgen kanske vi fixar lite till i växthuset. Fler bilder utovas!
Nu ska jag kolla på Du är vad du äter!
/Jenny

2 kommentarer:

ed sa...

Dom stolarna är så söta!
Jag kommer ihåg ritningen du gjorde till växthuset, med plattorna :)
Ses imorgon darling!

Malin sa...

Hej
Vad roligt att du är i blogg världen, välkommen.
Vilket mysigt växthus, jag skulle oxå vilja ha ett som sitter på huset eller på framtida garage.
Jag kommer definitivt tillbaka till denna bloggen.
(Markus sambo, Lises kompis)
// Malin